Tuesday, October 25, 2011

boring tuesday

Assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua pembaca sekalian. Salam 1 Malaysia. Salam Melaka Maju bumi hijau ape benda tah lagi. pengetua aku yang baru dan comel tu selalu cakap macam ni setiap kali nak mula berucap. comel je dia. sempoi je lak tuh. takde macam pengetua lama aku tu heh.

hari ni sekolah aku cuti. jangan jeles sangat sebab sekolah lain cuti seminggu straight dari isnin sampai jumaat. sekolah aku cuti hari ni dan esok je. itu pun kemungkinan besar aku buat cuti sendiri khamis nanti kot. itu dah menjadi perkara biasa~

sebenarnya begitu banyak perkara untuk diceritakan, tapi aku malas nak taip. meh sini la datang rumah aku cite.  sekarang ni musim bebudak nak spm. but why does i'm not feeling the heat? siap boleh jalan-jalan pergi kenduri and rumah hida lagi tu.  taknak la dah last minit baru nak sedar. but seriously aku .. haihhhhhhhhhhhhhhh

dah la, tak nak cerita pasal spm lagi. yang pasti lepas spm nak beli handphone baru. nguehehe. bateri laptop dah low, babai




0 comments:

Post a Comment