Thursday, October 13, 2011

aku suka ....

assalamualaikum, lama dah tak update secara official. asek cerita pasal barangay barang kpop je. bosan la pulak. oh ada lagi satu belum di-blog. nanti lah. malas nak ambil gambar actually. hoho family brg kpop aku dah semakin membesar. nampaknya aku semakin boros T___T bak kata mama aku kena kahwin dengan anak dato' sebab diorang banyak duet. n boleh support aku kalau nak beli barang kpop lagi. tapi takpe. aku taknak anak dato'. sebab aku dah ada idaman hati wuhuuu. Encik Fahrin Ahmad, bila awak nak masuk meminang? :D

kalau Cik Epal ada Shaheizy Sam, aku ada Fahrin Ahmad. walaupun agak berumur, still aku suka hihik (gelak gedik giteww) sebelum ni asyik crush kat mamat korea je. kali ni aku nak gak crush kat mamat Malaysia. but still, son dongwoon num.1. even akak aku sendiri tahu fakta tu. abang aku baru berkecimpung dalam dunia kpop. lagu pertama dia minat SNSD- Gee, then SuJu-Sorry2, and now, B2ST-Fiction. Fiction tu siap jadi ringtone walaweyhhhhhhhhhhh. gila MENGGE-LABAH kau

sejak kebelakangan ni member aku semua selalu meroyan tak tentu pasal. mungkin salah satu faktor akibat tekanan yang dihadapi akan SPM mendatang. mungkin lah. pagi-pagi dah meroyan. lebih-lebih lagi member aku yang duduk sebalah dalam kelas. mungkin juga dia stress terhadap aku yang selalu membebel. yelahh, sape lagi nak membebel kat dia pagi-pagi kalau bukan aku. dia layak dibebel. hari-hari kena bebel. kertas hilang then salahkan aku ambil. rupa-rupanya ada dalam bag, bag dah macam sarang tikus. memang sangat layak dibebel. 

dengan hari-hari mintak makanan dari aku. ingat aku pusher hape?! tapi takpe, untuk kau kema, aku buat apa saja, demi merebut laki kau HAHA. satu hari nanti aku akan dapat capai n bawak lari laki kau tu wahahahahahahah. maaf aku bukan perampas. semua ni gurauan semata-mata. harap maklum.

okay dah penat merepek. 
aku memang banyak cakap. aku suka blogging, tapi malas nak menaip
aku suka makan, tapi malas nak suap nasi tu, jadinya aku diserang gastrik beberapa minggu lalu sehinggakan tak dapat study subjek Agama Islam masa trial haritu. akhirnya agama aku B. nasib baik mama memahami situasi tersebut, alhamdulillah. 

p/s - banyak drama aku terberhenti, kena hold on dulu nak SPM ni, lepas spm boleh tengok sampai lebam
-stalker ada dimana-mana, awas!

0 comments:

Post a Comment