Thursday, March 24, 2011

saya masih normal :D

hari ni nak cerita pasal BMI. sape tatau BMI tu ape g balik laut lah kau. kuno. motif cerita pasal ni adalah disebabkan oleh tadi Chemistry belaja pasal Fats haha XD dan baru je kejap tadi bace entri feelfreetofly mengenai budak gemuk yang obese

ini dicopy dari feelfreetofly :)

dalam entry ini saya ingin berterus terang mengenai berat badan saya. serius aku tak kesah un nak gtau orang pasal my body weight. buat ape nak malu. aku bukan nye obese pon. hek elehh

so ini kiraan BMI aku :) [proudly present]




ye, saya masih dalam golongan normal :)


oh ye, berat saya dah turun 1 kg sejak masuk bulan 3 :D

2 comments:

cik anna said... Reply To This Comment

nak kurus lagi walaupun bmi dah ok..huhu

saniaa said... Reply To This Comment

haha sekarang pun sy mcm nk diet, XD

Post a Comment