Sunday, January 2, 2011

duet wehh duet, meh sini terbang masuk poket aku

entri copypaste. bukan dari blog lain ye raka-rakan. saya bukan kaki plagiat. saya copy dari blog sendiri, entri yang lalu



ingat lagi entry yang ada gamba kasut ini?


atau pun ini?

dan ini?



kalau tak ingat memang makanan asasi anda adalah semut api. kalau anda ingat tahniah, tiada hadiah untuk anda. terimakasih.



so what about the shoes again? sebenarnya saya conpius nak beli yang mana. semua cantik-cantik kacak-kacak. jadi kesimpulannya adalah.....jeng jeng jeng
;
;

;
;
;
;
;

;
;
;
;
;
;



tak beli pun yang mana-mana. decide untuk kumpul lagi duet. sempena saya kerja hujung tahun lepas + saya rasa saya dah cukup membesar (kaki dah berhenti membesar) = boleh beli kasut mahal



aim utama kasut yang seperti 2NE1 / BigBang / B2ST pakai. tatau yang mana satu? pergi google sendiri


okthxbai

0 comments:

Post a Comment