Friday, December 31, 2010

selamat tinggal 2010

okay tajuk macam dah biasa sangat dah dengar kan? lantak kau lah sukati aku la nak tulis ape hahaha. esok dah 1 January, 3 January dah sekolah *pengsan. baru beli buku n baju sekolah je. kain n tudung takde lagi. freehair lah ye g sekolah. masyukkk sampai perhimpunan Pn Hajah Zariyah tarik ko keluar padang, dapat surat berhenti sekolah time tu jugak hoho bestbest. 








oh selamat tinggal 2010. 
tahun yang penuh memori. pahit manis masam masin semua ada. majoriti pahit la. curse u sape yang bagi kenangan pahit *middle finger up!. kenangan manis tidak juga dilupakan kerana terlalu manis sehinggakan saya hampir kena diabetis *tipu. 








oh selamat tinggal 2010
hari terakhir ni nak ucapkan selamat tinggal kepada sifat malas . aku berharap/berdoa agar aku tak kan malas lagi dohh. taubat taknak malas malas. malas bangun pagi untuk g sekolah, at last bangun 6:45. malas buat homework, at last tiru budakk. malas ape lagi. ha malas exercise, at last gemukk.malas kemas bilik, at last bilik jadi pusat ternakan binatang buas. jadi sama-samalah kita doakan agar saya tak malas lagi eh *sambil blink blink konon comel










oh selamat datang 2011
sempena tahun baru, beg sekolah baru, baju sekolah baru, kasut baru, setokin baru, imej baru(?), perangai baru. hahaa bersedialah korang dengan perangai aku yang baru, semakin memilih kowt. dah cakap kat mommy yang tahun depan nak g skolah 6:45. SEMOGA BERJAYA !!!! hoyeahh. 






*termenung depan laptop*








oh aku dah start burn video/movie korea. lepas ni dah takde alasan nak bukak laptop untuk tengok korea. mungkin dengan alasan nak online UNTUK tengok korea boleh lagi hahaha. nak kurangkan jugak masa online >.<






ahhhhhh aku harap semoga semua harapan dan impian aku akan berjaya. >.










akhir kata dari aku


0 comments:

Post a Comment