Monday, December 6, 2010

reasons why . .. . . . .. 1#

okay saya nak pecahkan rahsia kenapa saya..


  • tak suka pink
simple, because i'm dark. aku berkulit agak gelap, okay cuba bayang kan aku pakai pink. sangat tak sesuai hokehh. dalam almari baju warne pink (itu pun cait , nampak macam cream je) ade 2 @ 3 je. lain majoriti warna chocolate atau hitam. biru pun banyak sebab aku suka warna biru

  • suka hanya ber-t-shirt dan jeans
ini mungkin masa kecik banyak habiskan masa dengan abang2 aku je kot.masa sekolah rendah hida mrsm serting. aku sekolah menengah die da U. pastu keje kat mane tah. aku dulu boleh kira macam jarang ngan die. aku lebih lama dengan wahed n yaop. sebab tu aku macam terikut mereka iaitu lelaki. secara jujurnya aku tak suka pkai baju kurung atau apa2 yang berkenaan dengan kain

  • tak suka pergi kenduri
sebab kenduri kene makan bawah khemah. panas tahu takkk. dah la dengan DJ memekak. makcik makcik depan aku bergossip la hape la. pastu lagi lagi kalau aku baru lepas pmr or exam. sebok tanye berapa result. pastu nak compare ngan anak makcik lain. get a life la makcik. asek nak gossip n sebar cerita + memperbesarkan cerita. lagi satu aku tak suka nanti jumpe budak sekolah lame. mulalah nak cerita pasal sekolah kau yang kononnya lagi hebat dari sekolah aku. pastu nanti g sekolah cerita kat kawan "hei ko tau tak ari tu aku jumpe blablabla kat kenduri die pakai gini gitu gini gitu. gile kolot die tu" heh~~

lagi satu aku tak suka g tempat yang ramai orang. aku lebih suka duduk meminggir diri layan internet. boleh juga dikatakan aku ni kera sumbang ahaha. thats tru babe~

  • tak suka shawl
haha sebab aku tak reti pakai shawl :D (peace yo !)

  • tak suka edit gambar
haha sebab saya tak reti edit sangat. im not art person. aku cuma reti buang background belakang. oh and original me okay. gamba aku kat fesbuk sume tu ori. bukan yang banyak tahi lalat + jerawat then edit jadi muka flawless. or mata sepet edit jadi mata buntang. 

  • approve kawan kat fesbuk yang aku kenal je
maybe orang kate buat fesbuk untuk tambah kawan. but bagi aku fesbuk untuk berhubung antara famili dan kawan bile takde kredit =.=||. ni sejujur-jujurnya hokehh . serious

  • suka shopping
err. ni takde komen. dah aku ni perempuan. memang la suke shopping. lagi pulak dapat kakak yang lagi suke shopping dari aku. diheret nye aku jugak HAHA n kawan2 aku pun sukaaaa bangattttt sama shopping . sampaikan bulan ni je 'someone' tu dan spend about 200++ on shopping kannnnn ? huehuehue

  • tak suka makan kek
sebab sejak kecik aku dah hidup dengan kek. aku bosan ngan kek

to be continue...

0 comments:

Post a Comment