Friday, December 17, 2010

٩(͡๏̯͡๏)۶

ahhhhhh hari ni saya sangat lapar  ٩(×̯×)۶. tadi lunch makan nasi sama telur goreng saje. sekarang sangat lapa ! buka farmville nampak makanan. buka pet society nampak makanan. tengok family outing lagi la nampak makanan. tengok tv laaaaaaaaaaagi la.




nak ajak abah g jasin, nak beli makanan, tapi abah nak bagi makan ayam        o(╥﹏╥)o  abah, ain yang lapa, abah bagi ayam pulak makan. takpe esok nak g jasin       ٩(●̮̮̃•̃)۶  nak beli macam-macam. 



ayamas
nugget
jagung bakar
dvd kosong
dvd (movie)
etc



and esok nak pergi kfc. lame tak makan cheesie wedges n burgerrrrrr. (lapar sekarang but plan nak makannye esok ) 




oh!!! and shades aku dah sampai !!! yehuuu! 


esok nak picku up kat umah ayam. sebab aku suruh orang tu post ke rumah ayam *gulp! ◕ ‿ ◕

0 comments:

Post a Comment