Sunday, December 19, 2010

19 Disember

xba.jpg
"HEE & Yong Jun Hyung of BEAST"  Heechul wrote =.=||


y7y.jpg
At SBS Inkigayo

bi8p.jpg
with Yeoseob


okay, Happy Birthday B2ST JunHyung



okay sebernarnya tujuan update ni sebab tengah tunggu download siap. lagi 32 minit je lagi. sekarang aku dah tau kat mane nak download korean stuff yang cepat, bukan dalam part part, video quality pun ok. sekarang keje cuma download - tonton - burn. (oh dvd tinggal 2 keping !)



tadi g membeli belah eceh konon membeli belah kat mid valley. fresco sudeyy. point utama > beli dvd kosong. penant aku mendaki hingga ke tingkat ke-3 bangunan tu, takde pulak dvd-r. cd-r je yang ade hampeh betol. 



aku - bang bang. dvd mane?
die - ade la kat situ
aku - mane nye tak jumpe pon
die - ni ha
aku - tu bukan la. tu cd
die - oh dvd takde



hampasss. dah tatau ade ke tak tu cakap je la tatau. ni nak bertelingkah pulak ngan aku kat situ. membazir air liur aku je cakap situ. dah la tak ensem *banyak cekadak kau. dah la kat situ banyak bangla. harammmm je bau. sebusuk-busuk aku pun, kau lagi busuk wtf



pejam celik dah tinggal 12 hari je nak sekolah wtf. bersediakah aku nak menghadapi form 5? oh semoga aku bersedia. minggu depan nak start study! eh esok dah minggu depan eh? err..minggu depan lagi satu la start study. okeh!!



semenjak 2 menjak ni aku sangat suke makn tembikai. lepastu setiap 10 minit g tandas, buang air =.=||



okay aku tak sabar nak Krismas sebab time tu wahed balik and nak pergi jalan jalan :D




p/s : maaf entry berserabut dan tiada main point

0 comments:

Post a Comment