Friday, November 5, 2010

merepek pada hari Jumaat

semalam sangat letih. keluarkan barang-barang wahidun n yaop dari almari. pastu alihkan almari ke bilik belakang. and then masuk kan balik barang-barang tadi dalam almari. phewww~ akhirnya dapat jugak aku singkirkan barang yang bukan kepunyaan aku dari bilik tu muahahaha !!


tapi kesian kat bilik belakang. SANGAT bersepah ! okay, wahid, nanti ko balik ko kemas eh. kan plan nak beli almari lagi esok . jadi kenalah kemas hoho. sekarang bilik aku macam ni



nampak berserabut kan? aku mengalami beberapa masalah dengan susunan barang macam ni. 
  • kalau dari pintu nak ambil komik terpaksa meredah kerusi tu. sebab katil rapat sangat. lagi satu kene redah wayar-wayar laptop/speaker
  • katil tu susah nak alihkan sebab die actually bercerai. kalau tak rapat ke dinding nanti dinding kat kepala yang lembut tu jatuh/senget
  • bilik ni banyak plug kalau nak alih barang agak leceh kene budget plug kat mana
  • kaki selalu terhantuk kat almari komik =.="
tu je kot haha. tengok la nanti aku dah besa aku nak ada walk in wardrobe hoho macam ni




puas hati aku nak simpan baju XDnak beli baju pun tak payah kisah tak de tempat nak simpan haha. dah oke baibai


sekian saja merepek untuk hari ini :D

0 comments:

Post a Comment