Monday, November 8, 2010

hujung minggu yang memuaskan :) :)

walaupun cuti sejak hari khamis , tapi sabtu pagi baru basuh kasut haha. lepas tu mama abah wahid pergi kenduri. aku tido dulu sebab letih . letih sebab jalankan plan yang dah lama aku plan sejak rabu hari tu. xleh gitau hoho. serius letih~~~~

lepas tu gi melaka !! gi cari almari HAHA



boleh la dikatakan serupa. so, saya puas hati :)

dan dapat shopping


dapat voucher RM5 kalau spend RM100 kat JJ

dan dah ubah kedudukan bilik :)


malam tu pulak buat ikan bakar dengan wahid
sedap sedap


dak sekarang ttiba-tiba saya suka makan jagung bakar =.=:


outfit sesuai dengan makanan TT__TT

p/s : jagung sangat sedap !!!

dan tadi aku dah try buat handmade :)


okay, cara tipu. MESINMADE

p/s : tu tangan wahid . tangan aku tak sebesar tu


ni hasil nya . nak bagi kawan. hadiah belated besday :)

tu je . haha

byebye

0 comments:

Post a Comment