Thursday, November 4, 2010

happy Deepavali~

so yeah , happy deepavali untuk sesiapa yang berkenaan . terima kasih kerana membuat cuti :) saya? saya duduk melepak kat rumah sambil tidur , makan , dan online. yeahh cuti hari ni dan esok . plan nye hari ni nak kemas almari baju wahidun. tapi jap lagi lah start. nanti dah kemas boleh beli rak lagi. nak sumbat barang harta hak milik aku yang menimbun ni 



nak beli macam ni . boleh letak macam macam . teddy aku yang menimbun , buku sekolah , komik tak yah letak sini sebab komik dah ada rak sendiri .


rak komik :)

nak cerita pasal hari ni
tadi sampai parcel untuk aku. hihi beli lagi~~~ hoodie yang sangat comel. 


haha !! sayang sangat nak pakai. lepas amek gamba terus bukak n simpan dalam almari XD

sekarang dah habis exam g sekolah macam takde arah tujuan. hari isnin , rabu n khamis je datang sekolah demi add math (add math failed) adoilaa~~~

p/s : hari ni breakfast roti hangus XD

saya dah reti minum teh :D
hida ajar :)

0 comments:

Post a Comment