Tuesday, October 26, 2010

oh, yakah?

okay. pagi tadi aku dah siapkan mental untuk jawab paper akaun. aku struggle wehh. pagi-pagi biasa lah, rutin harian kot, marah laila yang kelembapan. boleh pulak nak mengada-ngada dah pukul 7:20 a.m. aku seret die masuk kereta. habis cerita


mama hantar sampai pagar sekolah. dah lambat punye pasal. aku pun jalan je la buat muka selamba. tak kan la nak buat muka gelabah pulak datang lambat dah 4tahun sekolah situ. pengawas yang jaga pun junior aku haha. aku jalan terus cik pengawas tu melulu kearah aku dan menanyakan soalan paling aku benci " nama apa?"


aku tanpa berhenti dan tanpa berfikir, aku pun jawab "Ain Saniah 4Gama"  aku teruskan perjuangan mendaki gunung sambil berfikir. "budak tu dengar ke tak aku cakap name aku tadi? " mendaki terus ke tapak perhimpunan


ehh jumpe tyra and die tanye 
" asal ko datang?" 
"aku kan ade paper akaun"
"bukan akaun postpone minggu depan ke?"
"haa? asal aku tak tahu?"
"ko tak dapat jadual ke?"
"jadual hape pulak ni? WTH ??!"


shittooooooo and bebudak kelas aku sume pelik tengok aku datang haha. ciss betul laa. pepagi dah buat aku hangen. paper Bio je tadi. budak akaun duduk library. lepak lepak tido tido tengok TV


haha tanya siti
aku : bile nak study akaun?
siti : "sabtu ahad ade"
aku : bile nak buat folio chemist?
siti : "sabtu ahad adeee"
aku : ehh sabtu nak g melaka lahh
siti : "ahad ade lagi"
zikri menyampuk : "tak kan study punye lah"


macam nak paper chemist haritu, konon nak study sabtu. at last. pagi-pagi masa perhimpunan baru sebuk nak study =.=||


p/s: tengok komik aku. die berenang kat sukan sea T____T



tapi kesedihan dah hilang sebab dah beli 2 komik baru untuk Tambah koleksi dan dah beli baru dah pun komik ni.
yang rosak still simpan buat kenangan XD

p/s :: it is Coklat dan Pudina

0 comments:

Post a Comment