Tuesday, September 7, 2010

perasan !

kau sangat perasankan? perasan kitorang kutuk kau. kutuk ape? tatau tatau. aku kalau boleh tak nak masuk campur. kak ipaaaa dun worry, i'll still back up u laaa. hug sikitt. 


eh eh perasan tak blog ni dah lame tak de gambar? haaaaaaa tak lama lagi akan ada balik. lame dah tak show off kat blog. oops bukan show off, but nak share ape yang aku ade. tak bermakna nak show off. aku baik aw. 


okay, para followers sekalian, tak lame lagi akan kubuat kad raya khas untuk followers. takde laa special, cume ikhlas dari aku. ohh lupaaaaa !

rupanya lepas raya ni banyak perkara kena buat. ada pertandingan pocopoco tau haram . hishh . tu yang kene ubah chareografi tu. kene siapkan folio sivik and akaun. drama gulp and gasp. hishhh~


*tido jap

waaaa haritu macam nak mati cari mp3. ingatkan hilang jugak. rupanya aku sendiri yang lupa aku letak kat dalam beg laptop =.=" wth. hihi 

0 comments:

Post a Comment