Friday, July 9, 2010

tag tag tag tag tag lagyyy

tag dari bam :))


*klik untuk tumbesaran

muke terharu babe :))

1. Ape perasaan anda sekarang
*terharu :) dari tag dari kawan satu sekolaa :))

2. Saya nak makan?
*mcD

3. Saya tak suka?
*pressure dari parent && PENGETUA SEKOLAAAA

4. Impian saya?
*lulus SPM with flying colourss

5. Haiwan yg saya tak suka?
*ulat gonggok eww

6. Saya harapkan?
*lulus SPM
*bersame die selaluuuu

7. Jika boleh putarkan mase?
*pilih kawan yang betul sejak awal :))

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
*eorang wanita yang berkerjaya [ tatahu lagi keje hape ]

9. Handphone saya adalah sebuah?
*hanyalah sebuah henfon Nokia torchlight

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
*tak penah kire laa

11. Saya suke pada?
*saye suke pada orang yang saye suke . bhahahaha !!

12. Kawan2 saya?
*ramai nak mamposs

13. Pernah dikhianati?
*idk

14. Ape yg anda hendak lakukan terhadap dia?
*sule mereka . ha-ha


15. Senaraikan 8 org untuk di'tag?
*tak perlu kowt . sbb blog ni tak boleh copy paste :D

2 comments:

Hamzah Ian said... Reply To This Comment

wah2... nice blog btw..

~ainasniah~ said... Reply To This Comment

tq Hamzah Ian :))

Post a Comment