Monday, July 12, 2010

sigila gilon

huhh . siyes boring malam nehh . mama tgh goreng ayam . peghh . aku suke dengan bunyik ayam yg tengah digoreng . pastu bau ayam goreng tu naik . masyukkk . lala memekak je sejak tadi . bukan hari ni je die memekak . die tuh ... tatau la nak cakap camne . 24jam memekak . kalau dah marah sepak terajang pon still memekak gak . hape tah yg die bebelkan . tak makan saman langsung . pe lagi yang boleh aku buat untuk buat die diam . 

*click for larger view

oke tadi siang cekgu cakap nak buat kelas pemulihan kimia Sabtu ni . aku macam ' WHAT DA FISHH ?!!! ' sabtu ? sampai kul bape ? start kul bape ? naseb baek start kul 10 . so kalau aku telajak tido pun still boleh berlari berkejaran g class . hoho . tak gitu tuan-tuan dan puan-puan ?

well . malam ni aku freeeeeee sebab petang tadi dah berposak siapkan homework . n baru jap tadi siap . boleh bayangkan tak begitu lembabnye aku siapkan keje? wahahah . wat keje dapan laptop , memang la camtu . dahhh . lagi lagi bile bukak lagu bonamana . lagi kene fokus kat lagu tu berbanding hw . nak tunggu part kyuhyun punye pasal . hahaha

" How to keep loving you? Naega jinjja nege jaralge idaero nal sseogyeo Dujima "


hihi . dahhh . aku nak g makan . ayam goreng dah siap digoreng :D

terimakasih kerana sudi membaca bebelan saya pada malam ini . saya ingin berterimakasih juga pada kedua ibubapa saya untuk memberi sokongan yang padu . . .. . dushhhhh ! [ kene sepak ]

0 comments:

Post a Comment