Friday, June 11, 2010

selamat pagi !!


mownink yaww !!!!!!! . LOL . mowning aa . dah kul 1 dah . jadah ayam memekak baru kul 1 ? sah ayam tak reti tengok jam . HA-HA




bosan do . malam malam ni . baru lepas tengok muvi . old dogs . mmg old pon . lepas tuh g dapo . ngehngeh . lapo lapo . geledah peti sejuk . dapat kopi n  coffee-mate best nih ! . teringat tadi de klua jap g beli barang . hoho . then aku beli ni tadi . nampak cam seronok je


yes ! . gile cenonet an ? aku bukak satu . pelik jap . mane straw ? aku bukak semua . x de straw ! mampos . cam ne nak minum . last last aku kopek je penutup plastik tu . hoho . 



cam ni ghupe die jadinye


haha . malas nk rotate . huduh je ghupenye . tapi S E D A P ! siyes do ! . tapi malangnye cenonet sangat . tadi je aku da minum 2 botol . dah 90 ml je pun . T___T 



dah aku nak g tgk muvi laen . layan korea time ni pon best gak . pas tu nak tido . esok juwita mari aa ! weeehoooooooooo !



HA-HA



gud nite syg ` `

0 comments:

Post a Comment