Sunday, June 13, 2010

haizz ` `

selamat malam . seperti bese pagi tadi aku bangun pukul 8 lebih . cuti . relax aa braderr . wat pe bangun awal . jage tuh mama cakap nak g mydin . cam malas je . tapi pk balek . kang lapa tak lunch . baik aku ikot je . aku pon siap-siap . tengok juwita pakai bju tido je . sebab tak de baju laen . 

blablabla . sampai mydin . mama beli barang . aku maen ngan juwita . tetibe abah tengok jam . then cakap .

abah : abah nak g mesjid jap
aku : =.="

aku pon g aa cakap kat mama

then da siap beli - beli abah cakap abah kat atas lagi . tunggu aa jap . ngan orang yang G A M A I . sangat annoying . blah aa kau ! aku benci kau !

mama dah cakap bende bende yang menyakitkan ati sesape je yang denga . blablabla . pe tah die cakap . kitorang g aa makan . plan nak makan ayam penyet . blah aa kau ayam penyet . mood spoil aa . masok kete sume muke cam haram . siao ` ` . 

balek . aku masok bilek bukak inner . bukak tudung stret tidoooooooooooooooo . dari 4:30 sampaiiiiiiiii kul 8 . walao ` ` . tau tau je hiida da blek . =.="

0 comments:

Post a Comment