Sunday, June 27, 2010

finally a real update from me . *sighh

23 . 6

best wehh arini . ujan je . hihi . khusyuk belaja . tapi ade orang khusyuk tido . haha . tapi baru seminggu naek sekola balek homework banyak nak mampos ! pe lagi correction aa . ciss . ni minggu depan ni kang camne la gamaknye da ponteng sehari tapi langsung tak amek tahu hal keje rumah . ciss


hidup untuk makan !! yeahhhhhh !

25 . 6

sejak rabu aku dah mule sakit lutut . ciss . jangan gelak ! aku tau korang dah tersengih - sengih depan laptop / komp korang an ?! ciss . aku baru 16 taon da sakit lutut . hampeh btol . bangun pagi lutut saket nak mampos jadi tak g sekolah . huhu . best . 

then mama cakap nak g mlake . ciss laa . time aku saket kaki la nak g mlake . aku mintak mama belikan choc. indulgence . tapi tak de . so mama beli ni


tau tak pe name die ? *tatau tatau . heh . hi - fibre cheese cake . kenape hi - fibre ? sebab aku saket lutut . wakakaka ! ciss betol . tapi sedap . ^_^

malam tu lak makan lagi bende yang sangat sedap . hihi . mane taknye dok umah gemuks . mama oh mama . haha


ayam tu sangat sexy . ooooooooh !

26 . 6

gerhana wehh ! tapi aku saket kaki so aku tak leh g tengok bile die tgh cantek . bile aku tgk die dah nak abes . cissss betol laaa . oke sile gelakkan aku


ni je aku dapat . =.="


tau tak ni kuih ape ? ni kuih seroja . sedap gile . tapi bagi aku kalo makan bebanyak nanti aku batuk . sebab dalam die kacang . mahal duhh . bape ingget tah . dalam die ade 10 je . kedekutss

27 . 6

hari ini  ! yay ! gi melaka ! act mama nak beli jugak choc indulgence die tuh . semalam dah tempah hari ni g la amek . alang - alang tuh g laa carik adiah hida . aku pusing satu kedai tak de . at last tanye cine tuh . hapeh tak de duhh . takpe . minggu depan g mlake lagi . try cari kat Dp or Mp okehh ? 

anddddd . mgu depan [ or depan lagi ] nak g tgk eclipse !!! excited wehhhhhhhh ! yehuuu . oke tadi g JJ lame je . first beli cake tu laa . then breakfast pade pukul 11 . 45


choc indulgence jugak . hahah

then 15 minet kemudian . LUNCH


ni aku punye . peghh . cake tadi tak hadam lagi dah nak lunch . [ mama kau punye idea le nehh ]


mama punye . but tak sedap ! name die hokkien something . mama kate tak de rase lah ape lah . macam macam

so mama put aside the mee then die g buy another one . kire second choice la ni


nasi puteh + ikan sambal super pedas + terung sambal super pedas + sayur

oke now aku jeles  ngan  mama punye dish . look like sangat sedap okehh ! sebab aku terjatuh cinte ngan sambal super pedas die tuh . ishhh

oke mama tengah masak sambal petai for tonight dinner . cant wait ! huhu . i love sambal as much as i love my bear leper . siyes die leper [ flat ] sebab selalu jadikan die sebagai bantal . hiks !


0 comments:

Post a Comment