Monday, June 28, 2010

colourful wehh !

oke first of all pukul 9 tadi saye baru sampai rumah . lambatkan ? memang ! lepas balik sekolah saye terus pergi kedai . tak merayau pun hari ni . *saye budak baek . lepas tu makan makan  . then terus buat homework . then tidoooooooooooooo . sampai pukul . . . . . . . . . . . . . . . . . .  tatau pukul berape . tetibe kedai dah gelap . pintu dah kunci . hampeh betol . aku kene kunci dari luar . * eh eh tetibe dah tuka jadi aku pulak =.="

pukul 8 baru Mama Abah balik dari Batu Pahat . maknenye pukul 8 baru aku bangun dari tido sejak petang tadi . power tak aku ? pfffft ! * whatever ain ! 

oke ape yang colouful nye ? hihi . perkare ni bukan tujuan nak kerek . * cume akak kerek je yang kerek . eh tadi die tego kitorang lagi laa ! F**k u laaaa . tadi cek nuffnang . pie chart aku sangat colourfull !

see ! see !


aku saje letak besa BESA ! supaye korang tak yah klik untuk tumbesaran . hoho

oke . second yang colourfulnye lak adalah . . . .. . . . . . 

jeng jeng jeng . . . . .. . . . . . .  !

:

:

:

:

:

:

:

:

tahniah kepada buku rekod aku ! cehh . penuh dengan warna merah ! tapi biru nye kurang ! camne la nak tunjuk kat Mama Abah ni kang . haizz =.="

*again . cerite ni semua bukan bertujuan untuk menayang statistik aku yang ciput nehh

0 comments:

Post a Comment