Wednesday, June 16, 2010

cerita makan . what ?!!

dulu pernah cerite aku pergi danga bay kan ? [ kot la . tah le . tak ingat ] . rinduuuuuuu danga bay . best sangat g sane . naek beca tu ramai ramai. penat gile kayuh . then makan kat dalam rumah limas . dalam rumah tu rase cam malas je . sebab makan bersila atas lantai . bile dah kenyang rase malas je nak bangun . rase cam nak tido je la kat rumah limas tu . pastu jalan jalan kat danga bay . orang ramai nak mampos . makan makan . [ makan je best ] . makan ayam penyet ! paling best ! sedap gile . time tu first time try and i love it ! . sejak tu aku tercari cari restoran ayam oenyet di sekitar melake

[ oke ain . bile nak start cite makan ni ? ] ni haa nak start la ni . hihi . aku dah tau . ade restoran ayam penyet kat kota fesyen melaka tu . kat area mitc tu laaaaaa . semalam aku g ngan mama . :D . tapi bad news . tak sesedap danga bay . nak pergi danga bay lagi laaaaa! . [ put in my wish list ] . nak makan ayam penyet kat sana tu ! sedap !

[ hape ayam penyet neh ?! ] ni ayam penyet .  banyak soal lak ko


ade sambal . best


ayam tu penyek sampai aku tak dapat cam tu bahagian ape


selesai ~ ~ ~ ~ ~

kat kota fesyen tu dipenuhi ngan orang indon T____T jadi yang makan kat situ pun indon je ramai . lagi pun ayam penyet ni pun dari indon kan ? tah le . aku pun tatau . aku tau makan je

fakta menarik : huyeahhhh ! cuti ni aku dah  bertambah gemuks ! T_______T lol
aku gemok ? bia la . badan aku kot . yang ko susah pehal ?

0 comments:

Post a Comment