Thursday, June 3, 2010

bila larut malam ` `

peghhh . siang tadi aku bantai tido tak ingat dunie . bantai macam esok pon cuti . padahal tak wehh . exam lagi tuh . nak buat cerite . esok exam fizik . dengan je pon da rase pasrah . padahal lom cube lagi . ainnnnnn . sedar lah kau dari segala hape mak nenek nihhhh ! gi study aa wehh !



heheh . gua dah study aa wehh . tapi hape yang masok dalam pale otak ni sikit je . takat-takat dapat markah paras idong pon tak pe . asal kan tak fail . 



muke ceria je lagi . padahal dah pukul 12:30


tapi bagi some people mereka dah biasa tido lambat . but still diorang bule bangun awal . aku kadang-kadang kagun ngan dowg . bule tido 3 / 4 jam je sehari . kalo aku la kan . dah tersengguk-sengguk dah kat skolahttp://www.emocutez.com



peghh . bosan derrr malam-malam gini . nasib baik mama ade teman . sobona eh bukan teman . mama tengah masak kek . hihi . stay up malam-malam sambil makan kek batik mama tuh . sodapp . banyak dah aku makan . ohohoho http://www.emocutez.com



dah dah . aku dah bosan . nak menonton muvi pulak . tapi kene pakai earphone . kalau tak nanti abah mesej 'perlahan sikit speaker tu' . HAHA.



0 comments:

Post a Comment