Wednesday, June 9, 2010

9 / 6 / 2010

semalam plan gamai nak pegi . tapi last minute buddy n tyra x dapat g . heh . tak pe . best jugak la . gerak dalam kul 8 . awal gile . but sampai awal tu lagi best . sampai je trus beli ticket . hoho . cite prince persia . dastan tu ensem . huhu . 


beli je ticket . tapi tengok lambat lagi . g men boling lak . heh . aku last . 30 je markah aku . gelak la kuat-kuat . NOOB laaaaaaaaa



bersame anak badak . benci tgk gamba ni . muke aku hodoh gile


aini dengan muke yang memikirkan markah boling die . at least kau tak last place laaaaaaa !

 . ciss . makan-makan


fries tak abes . last-last makan dalam cinema . hoho . tapi dah lembik



heh wahed . aku pon dah ade laaaaaaaaa

 then g karok . huhu . diana bajet tamo nyanyi . last2 die yg terpekik sensorang . seb baek aku ngn die x same tempat . hoho . 


weee~ muvi time . tu paling best . tp aku tak puas ati . asal lak princess tu idop balek ?! aku bantah perhubungan dastan ngn pompuan tuh . heh . 


gamba curik . hoho . ensem an ? budak monyet . tangan die siyes kuat . o_0 . 

then jalan-jalan lagi . busan dehh


soalan : teke kat mane
jawapan : fitting room parkson

tetibe jumpe ni kat MPH kot . tak pon thai kuang mane tah . tak ingat . sesuai tok ley . ohohoi


kau boleh bawak pergi sekola ley . hoho . comel aa ! harge pon 'comel' !

sampai umah balek price tag kat hoodie yang beli semalam tu tak berbukak . =.=

perkare yang terjadi siket je . saje letak gambo bebanyak bia entry ni panjang . 

0 comments:

Post a Comment