Sunday, May 2, 2010

weeee~ ikan bakaaa

weeee~ suke sangat makan ikan baka . lagilagi sotong goreng tepung . masyukkk . semalam pegi piza hut . saje nak gune baucar dapat dari astro view . hehe . bab makan aku memang number one . 4 orang makan 2 pan piza reguler . aku je makan 4 slice . haha

ingat nak makan kat crystal bay . tapi dah terlepas =,= so pegi je laa umbai . yang terapong tuh . ronde ronde dulu . carik port . siyes gamai gile orang . sesak woo . bebudak maen kete yang gerakgerak tuh . asek nak langga aku je . siot tol


at last makan kat tingkat atas . arrived at 9.15 . then order . setengah jam kemudian air sampai . SETENGAH JAM yerr . air je tuhh . setengah jam lagi ikan n sayo sampai . jamah lah siket ikan tuu . jamah punye jamah . lastlast jamah sampai licin . baru nasik sampai . tu pun wahed g dapo mintak nasik lepas berkali-kali mintak kat waiter tuh

*nampak tak ikan da tinggal tulang but nasik baru sampai

aku buat decision nak tunggu sotong goreng tepung baru nak makan skali ngn nasik . bau 15 minet tunggu aku pon makan je laa . lapo dowhh . then mama cakap kalo aq da abes makan but sotong belum sampai so balek je . mmg betol . aq abes makan sotong x sampai lagi .. memang hampeh . hampe pon ade gak . chisssss~


first impression kat kedai ni cam hampeh . never come back laa . n dont come laa ye . so kesimpulannye this time ikan baka not so weee~ lahh

p/s : maseh menginginkan sotong goreng tepung . *ouhh sotong meh sini aq nak makan dikauu

0 comments:

Post a Comment