Friday, May 21, 2010

oh! tidak

huhu . mama masak lauk itik . kenapaaa~~ . aku x suke la . semalam lunch away kan diri ke kfc . x nak itik punye pasal . malam pulak mama ajak g makan kat roza . takut aku sakit perut cakapnye . tapi pagi tadi saket jugak =,=|| haizz

itik tu cam dengki kat aku je . skarang pulak die nak pikat mak aku supaya masak die . heyy itik . aku benci kau . angse pon same . ciss . nyah kau dari hidup aku . 

hoho . tadi celebrate last day miss J . byebye teacher . see u soon . dun forget us ya . maka dengan ini kembali la belajar dengan T.Akma . huhh . bala suda mari aa . zaman penjajahan bermula balik . ingatkan dah merdeka dah . as usual . aku bring my camera . hihi . tanpa pengetahuan abah ofcourse . wee~

next entry i will post the pics . promise ya . and i'll story about it a lil bit . aku nak blaa . nak g makan . dun worry . lauk ikan laa

2 comments:

aisyah.azhar said... Reply To This Comment

ew..itik.bukan berair ke..daging dy

~ainasniah~ said... Reply To This Comment

tatau pulak berair ke tak
sebab mak sy buar rendang
first time makan itik sgt liat
then xkan makan lagi
xD

Post a Comment