Tuesday, January 19, 2010

pi mampos aah !!!

warning . kalo ko xnk bace pasal luahan ati aq sila tekan alt + f4 sekarang
:
:
:
:
:
weyy . ko jgn cam babik eyh . aq tau la ko tuh cantek . aq ni ape la sgt jd ko kgn laa nk tunjuk lagak ko kt aq . nk emo pehal . pndang aq muke ketat je . sial . ko tau x taon ni je bape byk kali aq carot UNTOK KO tau x??!! terime kaseh la siket kt aq . kali ni da kali ke2 da aq mengalah ngn ko . dulu pasal izwan babik tuh . memang sesuai la ko ngn die . sesame babik . kali ni ?? aq jugak kene mengalah?? naseb baek aq anggap ko kawan aq lagi kalo x memang aq x kan turunkan ego aq laa weyy. ni bleyh wt gadoh nehh

ko dok lepak kt libery sape suroh?? dila ajak ko naek skola x nak . pastu sebok nak cakap 'kitorang BERJAM tunggu korang nak g makan korang ley g makan tanpe kitorang plak' eyh sialnye ayat . kitorang nk ajak ko skali laa babik . ko tau x kitorang da laa penat megecat kelas ko bleyy plak nak emosi kt tgh jalan . aq tepok dahi ko tuh kang . sesape follow twitter aq tau la yang aq keje mencarot .

ko emo-emo sampai aq saket kepale tau x . da laa weyy . laen kali kalo ko emo lagik aq x nak mengalah dah . mampos ko ah nak ngajok sampai ko tue kat aq . aq nk ko plak mangalah . aq da puas dahh

0 comments:

Post a Comment