Friday, September 25, 2009

come and see...!!

aritu aku pergi openhouse kat rumah pak long aku..xbest laa sebab xdapat duit raye..on the way balik aku hantar mu mom kat kedai die...mse tu terdetik laa kat pemikiran aku yang geliga ni untuk promote kedai mak aq tu...
nie la kedai mak aku...KEDAI KEK KESANG..dan itu ialah mak aku..haha saje je nak interprem
__________________________________________________________________
ni bahagian dalam..ade jual kek dan roti dan pastry dan macam2 lagi.. silalah datang yer..
____________________________________________________________________
nie bahagian dalam[ii] nyer...kitowang x buat kek dari kilang kitowang wat kat sini jerk..
___________________________________________________________________
nie sample kek yang dihasilkan oleh pekerje mak aku..
____________________________________________________________________

dan nie la pekerje mak aq...sebenarnye die nie my cousin!!

______________________________________________________________

so ni details tentang kedai mak aku nieh..

KEDAI KEK KESANG

JA9965 Bandar Baru Jasin iii

77000 Jasin

Melaka

06-5298687

013-3606146[kak Maznah]

0 comments:

Post a Comment